2 Mayıs 2012 Çarşamba

Angelcare


Bu da çöp kovası seçeneği
www.hepsiburda.com'dan bu çöp kovasını da aldım. henüz elime ulaşmadı ama zaten acelem de yok :) aslında bu çöp kovası ve birçok işlevsel oda aksesuarları toysrus ta vardı. maalesef Türkiye'de ki toysruslar kapanmış . Yine de ben kendi açımdan hem fikir edinmek hemde bazı ürün isimleri ve markalarını bulmak için şu siteyi inceledim. hem eğlenceli hemde farklı ve çok da kullanışlı bir bebek odamız olsun istiyorum :)evimiz çok küçük o yüzden oda da pek minik olacak ama öyle sevimli olacak ki eminim bizim ufaklı mışıl mışıl uyuyacak ve çok sevecek bu odayı :)

Az daha linki vermeyi unutuyordum. işte burası babiesrus http://www.toysrus.com/shop/index.jsp?categoryId=2255957

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 yorum:

  1. Evvet bugün aldık bakalım çöp kovamızı :D güzel görünüyor henüz kullanamadığım için kullanışlı mı bilemiyorum :)

    YanıtlaSil