21 Temmuz 2012 Cumartesi

BEBEK ODASI ARAYIŞLARI BAŞLASIN

Tatlı Adenim bebek odalarına bakmaya başladım önce netten bir kaç mağaza tespit ettim yakında da gidip göreceğim. salon takımını antalya da şubesi olmayan bir mobilya mağazasından aldığımız için dünya kadar sorun yaşadık ve hiç destek alamadık bu nedenle de artık hayatta bilinmedik bir yerden mobilya falan da almam.
Neyse şu ana kadar en çok beğendiğim Meltem mobilya antalya da da 3 yerde şubesi var beğendiğim takımlar :
 3200tl Kral bunundüz renk olanı

 bu takım fiyat olara uygun ve dolap 2 kapılı       1300tl

 bu en başından beri en çok sevdiğim 2700tl

takım konusunda kafam karışık olabilir ama bu yatak konusunda eminim çook beğendim sadece dolabının ölçüleri odamıza uymuyor ama mağazaya gittiğimizde 3 yerine 2 kapaklı dolap yapıyorlar mı diye soracağım inşallah varsa hiç aramam bile bu yatak 1290tl odamıza sadece bir yatak ve 2 kapılı dolap sığdığından en güzel takım bile ucuza gelecek :D bu yüzden en içime sineni alacağım bebekim. umarım güzel günlerin olur içinde prensesim :)




3 yorum:

  1. Merhaba,
    En sondaki yatağı çok beğendim ben de,onun takımı varsa daha güzel diğerlerinden, ya da ben düz renkleri sevdiğim için ööle geliyo :)
    Bu arada Güneş ben,takipteyim, 20. haftama girmek üzereyim ben de

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba güneş, öncelikle ilgine cook tesekkurler. Umarim bebislerimizi saglikla kucagimiza alabiliriz. Bende o takimi cook begendim Meltemin bu da ama o marka dolaplarini hep uc kapakli yapiyor. Bende caploonba ya baktim netten.birde magazasina gittim acikcasi nette guzel gorunenler kotu, kotu gorunenler guzel geldi garip ama mobilyaya dokununca bile kalitesi kendini one cikariyor. Buhun farkli bir caploonba magazasina gitmeyu dusunuyorum. Bu arada meltemde ordaymis firsat olursa ona da bakicam bu arada magazalar kendilerine has indirim ve kampanya yapiyor bunu farkettim:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil