28 Temmuz 2012 Cumartesi

Uyuyamıyorum Adenim

Herşey ne güzel rahatken bir yandan sıcak bir yandan da sen büyüyorsun (bu guzel yanı) ve bende artık uyuyamıyorum. Uykusuzluk fight club filminde dediği gibi ne uyanabilmektir ne de uyuyabilmek. Birde gece kabuslar gördüm aksi gibi sende bu sabah uyanmadın. Hareketlerini hissetmeyince de ayrı bir mutsuz oluyorum. O tatlı minik ayacıklarından gelen itip kakmalar şu sıralar yaşam sevincim gibi birşey. . . Neyse ki birgün ankarada bir mobilyacıda görevli bayan bana doğru gelip hamileliğim hakkında konuşmuş ve bi tiyo vermişti. Bazı günler bebişler tembellik edebilir bu durumda hiç endişelenme hemen çikolata ye ve on dakika bekle tekmelemeye başlar demişti :) Biliyor musun tatlım yüzde yüz haklı. . . Şimdi sen tatlı tatlı hareket ediyorsun. Birazdan da badem yağı masajımız var %100badem yağı diye kontrol edip aldığımdan beri bi kutuyu on gün kullandım her sabah ve akşam sürmeme rağmen :)inşallah çatlamam bebişim :s ama laf aramızda çatlasa da sana değer

Published with Blogger-droid v2.0.6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder