13 Ağustos 2012 Pazartesi

Son birkaç gün:)

Antalya'da hava çok sıcak ve evden çıkamıyorum. Birazda ağırlaştım galiba bebeğim. Nefes almakta güçlük çekiyorum. Ama herşey bir yana artık en büyük eğlencem sensin oturup saatlerce tekmelemelerini izliyorum sanki her tekme atışın varlığını varolduğunu pekiştiriyor. Bir bütün olduğumuz bu günler yavaş yavaş azalıyor ve seni benden ayıracaklar artık hislerimize destek gözlerimiz ve dokunuşlarımız olacak. Ama nolur unutma birzamanlar tek bir bedende olduğumuzu. Birgün sana olan sevgimden şüphe duyarsan bugünleri hatırla ve seni ne çok sevdiğimi :** Canım kızım benim dünyalar tatlısı kızım. Umarım hayat senin için hep çok kolay ve sevgi dolu olur. Her başın sıkıştığında umarım hep seni koruyabilirim. . .

Neyse evde olunca can sıkıntısından bende seninle ilgili şeylerle uğraştım. Bazı eşyalarını yıkadım. Abajurunu tamamladim. Birde Rusya'dan Ola teyzenin anneannene getirdiği hediyeye de senin için el koydum :))

Bugün doktora gidiyoruz şeker testi için off hiç istemiyorum. Bugun kontrol yarinda testi yaparis artik of of :(

Published with Blogger-droid v2.0.6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder