14 Eylül 2012 Cuma

32 hafta 6 gün Dr. değişikliği-mekan değişikliği

Adenim yaklaşık 3-4 gün önce Alanya'ya geldik. Baban burada çalışmaya başladı. Dolayısıyla doğumda burada olacak. Bende doktor arayışına girmiştim en son Başkent Üniversite Hastanesinde Doç.Dr.Barış Mülayim'de karar kıldık. dün heyecanla gittim çünkü şu tombişlik olayı kafamı çook karıştırmıştı. Güray hanım geçen hafta senin iri bebek olduğunu ve sezeryan olma ihtimalinin çook yüksek olduğunu söyledi. Sezaryenden çook korkmama rağmen senin sağlıklı dünyaya geleceğin fikri beni çook rahatlatmıştı çünkü normal doğumda zedelenen bebek hikayeleri kabus gibi. Sonuç olarak dün doktorumuzla ilk defa karşılaştık. Anneannen, deden ve ben gittik babacığın da meraktan ölüyordu ama maalesef çalışması gerekiyordu. tüm testlerimize bakıldı hepsi olumluydu zaten. iri bebek kuşkusu olduğunu söyledim. hem baş hem göbek çevresi ölçüleri alındı ve evet irilik vardı ama iri bebek sendromu kadar değil sadece 1 hafta falan daha büyüksün ve kilon 2,140kg çıktı. sonuç olarak normalin üstündesin ama sınırın üstünde de değilsin. çook sevindim ben eve dönerken uçuyordum sanki her şey normale döndü, ama anneannen biraz üzüldü. O seni hiçbir şekilde riske atmak istemiyor ve sezaryen olmamı istiyor. Dr. umuz da sezaryen gerekmediği sürece yasaklandı bunu da bilmelisiniz dedi. Bilmiyorum kafam o kadar karışık ki. hangisi doğru bir türlü karar veremiyorum :(

2 yorum:

  1. Bugün anneannenle konuştuk ve Adenim seni riske atmamak için sezaryen olmaya karar verdim. Çünkü normalden irisin ve iri bebeklerin normal doğumunda yüzde 20de olsa risk varmış. seni çook seviyorum altını değişeceğim günleri hasretle bekliyorum o derece özlem duyuyorum düşün bebikim benim herşeyim :DD:D:D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba... ben de antalyada yasiyorum ve 33 jaftalik gebeyim doktorumuz da baris bey...kendidind3n memnun kalip kalmadiginizi ogrenebilir miyim?

    YanıtlaSil