24 Ekim 2012 Çarşamba

3. GÜNÜMÜZ

Tatlı Adenimm sana bunları sen içerde güzel güzel uyurken yan odadan yazıyorum... hastanede geçen 2 gündüz 1 günlük serüvenimizi anlatmak adına... Öncelikle hastaneye girişimizi yaptığımız andan itibaren anneciğin koca bir sırıtışla geziniyordu. odamıza yerleştik aylarca önceden alınan süslerimizi yerleştirdik. Başladık beklemeye ben kapıda bekledim hep bir baktım adımı söylüyorlar koştum. hasta bakıcının tepkisi garipti ilk defa koşarak geleni gördüm dedi. hoop ağlıyorsun bir dakika.... evet nerde kalmıştık. oturdum tekerlekli sandalyeye doğru ameliyathaneye biraz giriste bekledikten sonra dr Cahit bey geldi ve hani kameran dedi. ben cok istiyordum dohgumunu cekmeyi ama aklimdan ucup gitmisti. hemen tableti istettik. o arada ameliyat odasina gectik. seninle tek bedendeki son saniyelerimizdi. hisslerim netti asiri mutluluk ve merak. Spinal anestezi yapildi. ve uzandim. beklemeye basladim hep dua ettim. Aklimda tek birsey sen. korkacakmiydin disari cikinca. ne buyuk bir şoktu. canin acirmiydi.demeye kalmadi aglama sesin odayi doldurdu. aden nerde goreyim dedim dr. aaa bu erkek dedi bir espiri tabi al bakalim diye yuzume bas asagi uzatti. kulagina fisildadim. korkma annem gecti hersey cok guzel olacak ayrildik sanma ben hep yanindayim canim kizim.sonra optum optum kokladim. o ani o sihirli kokuyu omur boyu unutamam. bana bunlari yasattigin ici tesekkurler kuzucugum. seni cook seviorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder