21 Ekim 2012 Pazar

SON GECE

Evet tatlım bu 9 aylık serüvenimizin sonuna yaklaştık. Seninle tek bedende geçirdiğimiz her an bir mucizeyi yaşamının tatlı şaşkınlığıyla uyandım her güne. Her anını içime çeke çeke sindire sindire yaşadım. sana sevgimde tıpkı küçük ayacıkların gibi günden güne daha belirgin ve hissedilir oldu. İçimde hep ufak bir korku ama kocaman bir umut ve yürekle seni bekledik yavrucuğum. Şimdi gün dönecek ve seni görebileceğim bebeğim. gerçi benim için 3mm. ken de hep var olan varlığın daha da pekişecek görselinle. birbirimizden ayrılmanın acısı bir yana seni tanımak büyük bir onur ve gurur olacak benim için.Çok özelsin çünkü en derinden biliyorum bunu annen olduğum için çok mutluyum Adenim... sevgim seni sonsuza dek korusun benim minik mucizem :) bu arada iyi şanslar tatlım dünyaya gelişin senin için kolay olsun sana gelecek acı bana gelsin.. Rahatça atlatırsın inşallah gözümün nuru

1 yorum:

  1. Ayhhh çok heyecanlı, bi sonraki postunu sabırsızlıkla bekliyorum...Meleğine kavuşmana saatler kaldı ne güzel...:) Kolaycacık, hızlı, rahat bi doğum diliyorum, uykulu,gazsız, problemsiz bi bebiş olur inşallah, sevgiler, iyi şanslar ❤❤❤

    YanıtlaSil