24 Ekim 2012 Çarşamba

Aden Su ÖZSOY

Oy beni baldan tatlı kuzum dünyalara geldi :D

5 yorum:

  1. Ayhhh bi tuhaf oldum... O heyecanlı bekleyişe ortak olduktan sonra bi şekilde.. Bu nasıl bi güzellik, tatlılık böyle, tebrikler :)
    Hoşgeldin Aden bebek, yaşama sırası sende, upuzuun, musmutlu bi ömrün olsun!
    Atlattın çok şükür doğum stresini, darısı başımısa...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok saol canım inşallah sende kolayca atlatırsın zaten herşey öyle çabuk oluyor ki bir anda sanki. sonrası inanılmaz bir mutluluk :) Hiç korkma ben hep kendimi bebişin yerine koymuşum karanlık ortam dışarıya çıkınca canı acıycak mı falan derken doğduğu anda bana verdiklerinde ağlıyordu ya ağlama bebeğim geçti çok güzel olcak herşey falan diye bebişi telkin ediyordum. beni haftanın annesi seçtiler hihih o an kendimi unurmuşum ve sanki hala unuttum gibi umarım sende mutlulukla gider mutlulukla çıkarsın o soğuk odadan :D

    YanıtlaSil
  3. İnşallah canım... Tam bayram yaşıyosunuz bebişinizle birlikte, ne güsel, bisimki bayrama yetişemedi yeni yılı kutluyciiz artık birlikte :)

    YanıtlaSil
  4. Annecim teşekkürler seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kızım büyümüş de anneciğinin yazılarına cevap yazarmış. Adenim ilk göz ağrım . Gülüşü güzel bal yanak

      Sil