1 Haziran 2012 Cuma

İlk hissediş. . .

Bebeğim benim tatlı Rüyam. . .iki haftadır kuş gibi kıpırdanışlarını duyuyordum ama bu sabah ilk kez elimi karnıma koyduğumda gerçek anlamda hissettim seni. Artık daha da güçlendin ve ilk kez bukadar yakın ve gerçeksin. Canımın parçası hayatımda ki en anlamlı varlık, Rabbimin hediyesi günler artık geçiyor ve biz kavuşmayı bekliyoruz. Aslında zaten yanımızdasın ama gözlerimiz kavuşacak seninle. . .Biliyor musun kızım olduğun için kendimi okadar şanslı hissediyorum ki anlatamam. Bir gün sende benim gibi hissedeceksin ve işte ozaman beni çook çook iyi anlayacaksın. Tıpkı benim yıllar sonra anneanneni anlamam gibi. O gerçektende çok özel bir insandır. Ve ben onun kızı olduğum için sende onun torunu olduğun için çook şanslıyız. Bu arada baban kısa ve zorunlu bir tatile girdi. Bugün havuzda açıldı. Bizim girmemiz yasak ama babişi izleriz artık. Canım kızım seni çook seviyorum. . .


Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder